Thursday, 21 April 2011

adakah saya sombong ?

asalammualikum :)
sudah lama agaknya kita
tak bertemu kott,
bertemu ?? elehhh macam
lah pernah jumpa . just bkenalan
melalui alam maya ni sajaa la kan .
lebih2 la cik zaty ni . hihi :)

jom lah kita fokus pada tajuk
utama kita hri ni , hehe ^__^
nampak tak ap kat atas tu ?
SOMBONG !

podahhhh zaty cukup
tak bekenan la kalo ada orang
cakap zaty sombong ! yelaa
sapa tak radang kan kalo orang
sekeliling silap tafsir pasal
diri kita sebenar.

sedangkan orang
tu pun tak kenal zaty sepenuhnya.
die just tafsir melalui muka .
untuk pengetahuan semua memang lah
muka zaty ni kadang2 nampak
macam sombong .

tapi sebenarnya .
tak sombong pun lah !
hurmmm mungkin zaty ni
agak pendiam kottt .
ouh itu tepat sekali ! haha
^_____^

zaty ni sebenarnya tak
banyak cakap dlm erti kata
lain tak ramah lah . entah laa
zaty kalo berubah ke satu tempat
baru , zaty susah sangat nak
sesuaikan diri.

selalu perlu ambik
masa yang lama nak ngam
dengan orang2 baru .
so mungkin sebab tu lah zaty
ditafsir sebagai sombong kot ,
sebab tak banyak cakap .

tapi sikap zaty sendiri jugak,
zaty memang tak suka ramah2 sangat.
zaty lebih suka menyendiri buat hal
sendiri . bukan apa kan orang cakap

kalo orang pendiam lebih banyak
guna otak utk bpikir bebanding
orang yang terlalu ramah . hehee
tgh practice nak jd cerdik kot .
HAHAHAA :D

hummm dah la lantak lah
orang nak kata ap pun .
janji zaty bahagia dengan
~ hidup zaty ~

p/s : mulut orang tak boleh ditutup .

No comments:

Post a Comment